Juhi ressursside arendamine: enda ja teiste juhtimine
Eesmärk: juhi juhtimispädevuste arendamine, oskus juhtida vastavalt oma iseloomule, teades oma ja teiste tugevaid ja nõrku külgi
Õppesisu:
Eduka juhi põhilised pädevused
- Juhtimise põhiliste pädevuste mudel: enesearendamine, suhtlemisoskused, meeskonna juhtimise pädevused
- Mis teeb juhi edukaks? Käitumise proaktiivne mudel
- Emotsionaalse (EQ) intellekti roll enda ja teiste juhtimisel
Kes mina olen? Oma isiksuse struktuuri analüüs
- Juhi isiksuse struktuur nagu kaassündinud ja omandatud omaduste kogum: tasandid omadused, seisund, oskused ja kogemused.
- Isiksuse analüüs looduslike aspektide alusel: geneetiliselt tingitud omaduste väljaselgitamine ning nendega seotud võimalused ja piirangud.
- Isiksusetüüpide iseärasused: vajadus inimeste vahelise suhtlemise järele, suhted aja ning muutustega kohanemine.
- Individuaalsete erinevuste olemusest arusaamine ja omaksvõtmine
Juhtimine ja liider
- Mille poolest erineb mänedžer juhist.
- Liider kui tulemuslikkuse looja: kaassündinud omadused või omandatud oskused. Harmoonia isiksuse ja juhtimise meetodite vahel.
- Tulemusliku juhtimise põhimõtted. Toetumine tugevatele külgedele. Teiste inimeste mõistmine – 100% edu juhtimises.
Juhtimistegevuse tsükkel
Eesmärkide sõnastamine ja tööülesannete püstitamine alluvate ees
- Kuidas me püstitame tööülesandeid oma alluvate ees
- Tööülesande püstitamise viisid ja töötajate initsiatiivikuse ning kohusetunde vaheline seos
- Tööülesande püstitamine töötajate isiksusetüüpe arvestades.
Püstitatud tööülesannete täitmise korraldamine
- Kuidas töötaja "saab küpseks"
- Mida saab ja mida ei saa õpetada erineva küpsustasandiga töötajatele?
- Töötajate omaduste arvestamine tööülesannete jagamisel
Jooksev monitooring ja töö täitmise kontroll
- Kuidas me kontrollime töötajate tööd
- Kontrolli paradoksid. Vastupanu kontrollile.
- Jooksva monitooringu ja kontrolli liigid ning meetodid
Korrigeerimine ja tagasiside
- Konstruktiivse tagasiside põhimõtted.
- Kuidas motiveerida töötajaid tööle, kasutades tagasisidet
Ärikommunikatsioonide seosed ja juhi isiksuse struktuurid
- Mida me ootame üksteiselt ärisuhtlemisel
- Juhi olemus: iseloomulikud jooned, mis määravad ärisuhtlemise stiili.
- Soovitused juhile, kuidas ehitada üles efektiivseid kommunikatsioone, arvestades oma isiksuse eripära
Meetodid: mini-loengud, arutelud, oskuste kinnistamise harjutused, videoanalüüs, töö juhtumitega
Kogumaht: 16 ak tundi
REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.