Juhi ressursside arendamine: enda ja teiste juhtimine

Eesmärk: juhi juhtimispädevuste arendamine, oskus juhtida vastavalt oma iseloomule, teades oma ja teiste tugevaid ja nõrku külgi

Õppesisu:

Eduka juhi põhilised pädevused

  • Juhtimise põhiliste pädevuste mudel: enesearendamine, suhtlemisoskused, meeskonna juhtimise pädevused
  • Mis teeb juhi edukaks? Käitumise proaktiivne mudel
  • Emotsionaalse (EQ) intellekti roll enda ja teiste juhtimisel

Kes mina olen? Oma isiksuse struktuuri analüüs

  • Juhi isiksuse struktuur nagu kaassündinud ja omandatud omaduste kogum: tasandid omadused, seisund, oskused ja kogemused.
  • Isiksuse analüüs looduslike aspektide alusel: geneetiliselt tingitud omaduste väljaselgitamine ning nendega seotud võimalused ja piirangud.
  • Isiksusetüüpide iseärasused: vajadus inimeste vahelise suhtlemise järele, suhted aja ning muutustega kohanemine.
  • Individuaalsete erinevuste olemusest arusaamine ja omaksvõtmine

Juhtimine ja liider

  • Mille poolest erineb mänedžer juhist.
  • Liider kui tulemuslikkuse looja: kaassündinud omadused või omandatud oskused. Harmoonia isiksuse ja juhtimise meetodite vahel.
  • Tulemusliku juhtimise põhimõtted. Toetumine tugevatele külgedele. Teiste inimeste mõistmine – 100% edu juhtimises.

Juhtimistegevuse tsükkel

Eesmärkide sõnastamine ja tööülesannete püstitamine alluvate ees

  • Kuidas me püstitame tööülesandeid oma alluvate ees
  • Tööülesande püstitamise viisid ja töötajate initsiatiivikuse ning kohusetunde vaheline seos
  • Tööülesande püstitamine töötajate isiksusetüüpe arvestades.

Püstitatud tööülesannete täitmise korraldamine

  • Kuidas töötaja "saab küpseks"
  • Mida saab ja mida ei saa õpetada erineva küpsustasandiga töötajatele?
  • Töötajate omaduste arvestamine tööülesannete jagamisel

Jooksev monitooring ja töö täitmise kontroll

  • Kuidas me kontrollime töötajate tööd
  • Kontrolli paradoksid. Vastupanu kontrollile.
  • Jooksva monitooringu ja kontrolli liigid ning meetodid

Korrigeerimine ja tagasiside

  • Konstruktiivse tagasiside põhimõtted.
  • Kuidas motiveerida töötajaid tööle, kasutades tagasisidet

Ärikommunikatsioonide seosed ja juhi isiksuse struktuurid

  • Mida me ootame üksteiselt ärisuhtlemisel
  • Juhi olemus: iseloomulikud jooned, mis määravad ärisuhtlemise stiili.
  • Soovitused juhile, kuidas ehitada üles efektiivseid kommunikatsioone, arvestades oma isiksuse eripära

Meetodid: mini-loengud, arutelud, oskuste kinnistamise harjutused, videoanalüüs, töö juhtumitega

Kogumaht: 16 ak tundi

REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.