Firmasisesed kommunikatsioonid
Püstitatud eesmärkide saavutamiseks on siseste kommunikatsioonide süsteemi efektiivsus ettevõtte korralduse üheks peamiseks osaks. Töötajate koostöö võib olla efektiivne ainult siis, kui nad töötavad ühise eesmärgi nimel ja muudavad koos töötamise protsessi efektiivsemaks oma klientidelt tagasiside saamise kaudu.
Eesmärk: töötajate pädevuste arendamine klientidega ärisuhtlemise valdkonnas
Õppesisu:
Firmasiseste kommunikatsioonide roll
- Sisesed kommunikatsioonid kui püstitatud eesmärkide saavutamise võte
- Informatsiooni moonutuse ja edastamise probleemid
Efektiivse kommunikatsiooni edastamise ja hoidmise võtted
- Kommunikatsiooni etapid
- Sisuka ja isiksusliku suhtlemise tasemed
- Vestluse juhtimine küsimuste abil
- Kuulamise barjäärid ja nende ületamine
- Aktiivse kuulamise tehnikad
Tagasiside ja selle roll kommunikatsioonis
- Konstruktiivse tagasiside põhimõtted
- Negatiivne, positiivne ja neutraalne tagasiside, selle tähendus
- „Kolmanda punkti“ meetod probleemsituatsiooni arutlemisel
- Kuidas reageerida klientide märkustele
- Kuidas ütelda kliendile „ei“ ja hoida suhteid alles
Kuidas „head inimesed“ lepivad üksteisega kokku
- Kolleegidega arutlemise ja otsuste vastuvõtmise etapid
- Keskendumine eesmärgi ühisele nägemisele – optimaalse otsuse vastuvõtu võti
- Oma seisukoha põhjendamise tehnikad
Inimtüüpide iseärasused ja nende mõjutamise tehnikad
- Inimtüübid, nende põhilised iseärasused, motivaatorid, hinnangud ja seisukohad
- Koostööpartneri psühholoogilise tüübi ekspress-diagnostika
Isiklik efektiivsus siseste kommunikatsioonide protsessis
- Mis mõjutab isiklikku autoriteeti ja kolleegide usaldust
- Tsiviliseeritud koostöö põhimõtted
- Emotsionaalse pinge maandamise võtted kolleegidega suhtlemisel
Meetodid: aktiivõppe vormid, rollimängud, diskussioonid, ajurünnakud
Kogumaht: 16 ak tundi
REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.