Efektiivsed juhtimiskommunikatsioonid
Eesmärk: töötajate pädevuste arendamine klientidega ärisuhtlemise valdkonnas
Õppesisu:
Firmasiseste kommunikatsioonide roll
- Sisesed kommunikatsioonid kui püstitatud eesmärkide saavutamise võte
- Juhi roll efektiivsete kommunikatsioonide arendamisel
- Informatsiooni moonutuste ning edastamise probleemid
Kommunikatsiooni loomise ja arendamise võtted
- Kommunikatsiooni etapid
- Mudel „4 kõrva“ kommunikatsiooni mõistmiseks
- Kontakti loomise ja hoidmise võtted
- Informatsiooni mitteverbaalse üleandmise roll
- Vestluse juhtimine küsimuste abil
- Kuulamisbarjäärid ja nende ületamine
- Aktiivse kuulamise tehnikad
Kommunikatiivsed tehnoloogiad kollektiivi/projekti operatiivsel juhtimisel
- Kommunikatsiooni stiili sõltuvus töötaja „küpsuse tasemest“
- Tööülesannete püstitamise ja selgitamise võtted
- Kontrollivõtted, adekvaatsena töötaja suhtes
- Pinge maandamine ning vajalik toetus operatiivülesannete täitmisel
Tagasiside ja selle roll kommunikatsioonis
- Negatiivne, positiivne ja neutraalne tagasiside ja selle tähendus
- Tagasiside esitamine töötajale/kolleegile
- Konstruktiivse tagasiside põhimõtted
Konstruktiivne kriitika: kuidas selgitada töötajatele oma sõnumit
- Konstruktiivse koostöö põhimõtted: äri, ärisuhete ja isiksusliku terviklikkuse säilitamine ning hoidmine
- „Kolmanda punkti“ meetod: kuidas arutada töötajatega probleemsituatsiooni
- Kuidas reageerida kriitikale teie suhtes
- Emotsionaalse pinge maandamine vestluses kolleegidega
- Viisakas loobumine: kuidas öelda „ei“ ja säilitada suhteid
Töötajate tüüpide iseärasused ja nende mõjutamise võtted
- Inimeste tüübid, nende põhilised iseärasused, motivaatorid, hinnangud ja seisukohad
- Koostööpartneri psühholoogilise tüübi ekspress-diagnostika
Edu toovad praktikad: Edukate inimeste 7 harjumust (S. Kovi järgi)
- Isiklikud oskused: proaktiivsus, „mõtlemine tulemusest“, tähelepanu mitmele tähtsale asjale ning alles siis ülejäänud asjadele
- Meeskondlikud oskused: mõtlemisviis „võit - võit“, mõistmise oskused
- Enesearengu tähtsus
Meetodid: mini-loengud, arutelud, oskuste kinnistamise harjutused, videoanalüüs, töö juhtumitega
Kogumaht: 16 ak tundi
REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.