Efektiivsed juhtimiskommunikatsioonid

Eesmärk: töötajate pädevuste arendamine klientidega ärisuhtlemise valdkonnas

Õppesisu:

Firmasiseste kommunikatsioonide roll

  • Sisesed kommunikatsioonid kui püstitatud eesmärkide saavutamise võte
  • Juhi roll efektiivsete kommunikatsioonide arendamisel
  • Informatsiooni moonutuste ning edastamise probleemid

Kommunikatsiooni loomise ja arendamise võtted

  • Kommunikatsiooni etapid
  • Mudel „4 kõrva“ kommunikatsiooni mõistmiseks
  • Kontakti loomise ja hoidmise võtted
  • Informatsiooni mitteverbaalse üleandmise roll
  • Vestluse juhtimine küsimuste abil
  • Kuulamisbarjäärid ja nende ületamine
  • Aktiivse kuulamise tehnikad

Kommunikatiivsed tehnoloogiad kollektiivi/projekti operatiivsel juhtimisel

  • Kommunikatsiooni stiili sõltuvus töötaja „küpsuse tasemest“
  • Tööülesannete püstitamise ja selgitamise võtted
  • Kontrollivõtted, adekvaatsena töötaja suhtes
  • Pinge maandamine ning vajalik toetus operatiivülesannete täitmisel

Tagasiside ja selle roll kommunikatsioonis

  • Negatiivne, positiivne ja neutraalne tagasiside ja selle tähendus
  • Tagasiside esitamine töötajale/kolleegile
  • Konstruktiivse tagasiside põhimõtted

Konstruktiivne kriitika: kuidas selgitada töötajatele oma sõnumit

  • Konstruktiivse koostöö põhimõtted: äri, ärisuhete ja isiksusliku terviklikkuse säilitamine ning hoidmine
  • „Kolmanda punkti“ meetod: kuidas arutada töötajatega probleemsituatsiooni
  • Kuidas reageerida kriitikale teie suhtes
  • Emotsionaalse pinge maandamine vestluses kolleegidega
  • Viisakas loobumine: kuidas öelda „ei“ ja säilitada suhteid

Töötajate tüüpide iseärasused ja nende mõjutamise võtted

  • Inimeste tüübid, nende põhilised iseärasused, motivaatorid, hinnangud ja seisukohad
  • Koostööpartneri psühholoogilise tüübi ekspress-diagnostika

Edu toovad praktikad: Edukate inimeste 7 harjumust (S. Kovi järgi)

  • Isiklikud oskused: proaktiivsus, „mõtlemine tulemusest“, tähelepanu mitmele tähtsale asjale ning alles siis ülejäänud asjadele
  • Meeskondlikud oskused: mõtlemisviis „võit - võit“, mõistmise oskused
  • Enesearengu tähtsus

Meetodid: mini-loengud, arutelud, oskuste kinnistamise harjutused, videoanalüüs,  töö juhtumitega

Kogumaht: 16 ak tundi

REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.