Inglise keel B1 (60)

Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

Õppekava nimetus:

Inglise keel B1

Õppekavarühm :

Keeleõpe

Õppe kogumaht:

90 ak tundi, millest 60 ak tundi on auditoorset õpet ja 30 ak tundi iseseisvat tööd.

Sihtrühm:

Isikud, kelle keeleoskuse tase vastab A2-tasemele ning kes soovivad jätkata inglise keele õppimist.

Õppe eesmärk:

Koolituse lõpuks on õppija omandanud oskuse kõneleda ja kirjutada inglise keeles lihtsamaid lauseid ja tekste, saab hakkama suhtlemisega igapäevaelu situatsioonides, omab algteadmisi grammatika valdkonnas.

Õpiväljundid:
Koolituse lõpuks õppija:

KUULAMINE

  • saab aru olulisest infost tuttaval teemal ning igapäevaeluga seotud olulisematest üksikasjadest;

RÄÄKIMINE

  • saab hakkama igapäevastes suhtlussituatsioonides endale tuttavatel teemadel,

LUGEMINE

  • saab aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades ning lihtsama sõnastusega tekstides.

KIRJUTAMINE

  • koostab lihtsat seostatud teksti (sh ettekannet) tuttaval või endale huvipakkuval teemal;
  • kirjutab isiklikke kirju ja teateid ning edasi andma uudiseid.

Õppesisu:

ÜLDTEEMAD:

  • People (appearance, personality)
  • Fashion and shopping ( clothes, shops, buying things)
  • Hotel ( solving possible problems in the hotel)
  • Eating out (food and drink, visiting a restaurant)
  • Time and lifestyle ( managing time, work and life balance)
  • City ( describing a town/city, sights, tourism)

GRAMMATILISED TEEMAD:

  • word order in sentences and questions
  • Present Simple tense
  • Present Continuous tense
  • Past Simple regular/irregular verbs
  • " be going to" construction
  • Present Perfect Simple tense
  • comparative/superlative adjectives
  • quantifiers
  • Future Simple Tense

Õppemeetodid:

Rollimängud, ajurünnak, arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö, vabakirjutamine

Õppekeskkond:
Õppekeskkonnana mõistetakse õppijaid ümbritseva vaimse, sotsiaalse ja füüsilise keskkonna kooslust, milles õppijad arenevad ja õpivad. Sotsiaalse ja vaimse keskkonna kujunemisel osalevad nii koolitajad ja koolituskeskuse töötajad kui ka õppijad. Efeketiivseks keeleõppeks luuakse vastastikusel lugupidamisel ja üksteise seisukohtade arvestamisel põhinevad ning kokkuleppeid austavad suhted; märgatakse ja tunnustatakse kõikide õppijate pingutusi ja õpiedu; ollakse abivalmid ja toetavad.

Koolituskeskuse õppekeskkond moodustub füüsilisest keskkonnast. Õpperuumid on turvalised ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Ruumid, sisseseade ja õppevara on esteetilise väljanägemisega. Klassid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga, on olemas projektor, ekraan ja sülearvutid. Õppimiseks kasutatakse nüüdisaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatel põhinevaid õppematerjale ja vahendeid. Koolituskeskusel on õppeklassid Jõhvis, samuti kasutatakse koostööpartnerite õppeklasse Tallinnas, Narvas ja teistes Eestimaa linnades. Klassis on võimalik laudu ja toole paigutada vastavalt vajadusele, et toetada erinevate õppemeetodite kasutamist. Koolituskeskusel on olemas mobiilsed klassiarvutid. Vajadusel varustatakse iga õppija sülearvutiga. Igaks kursuseks on ette valmistatud õpimapid ja õppematerjalid. Koolituskeskus tagab igale koolitusel osalejale kohvipausi, kui kursus on pikem kui 2 tundi. Olenevalt kursusest ja vajadusest on võimalus kasutada internetiühendust. Koolitusgruppide suurused on erinevad, sõltuvalt koolituse sisust, kuid eesmärgiks on tagada individuaalne areng koolituse jooksul ning õpimotivatsiooni säilimine. Lisaks õpe toimub ka veebipõhiselt Zoom’i keskkonnas.

Iseseisev töö:

Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendmiseks         

Õppematerjalide loend:

  • Latham-Koenig, C., Oxenden, C., English File Third Editon Pre-Intermediate Student's Book with DVD-rom. 2012. Oxford University Press
  • Latham-Koenig, C., Oxenden, C., English File Third Edition Pre-Intermediate Workbook       with CD-ROM. 2012. Oxford University Press
  • Latham-Koenig, C., Oxenden, C., English File Third Edition Pre-Intermediate Teacher's Book. 2012. Oxford University Press

Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt neljakümne viies (45) kontakttunnis. Õpingute lõpetamiseks tuleb sooritada lõputest (suuline vestlus) positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod

Hindamiskriteeriumid

Suuline vestlus

  • õppija räägib lihtsamate lausetega kursusel läbitud teemadest vastavalt õpiväljunditele
  • õppija vastab arusaadavalt vestluse käigus esitatud küsimustele
  • õppija räägib kaasa igapäevateemadel

Kursuse läbimisel väljastatav dokument:

  • Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
  • Tõend, kui õpitulemusi ei ole saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Inglise keele kui teise keele õpetaja või inglise filoloogi kõrgharidus.

Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

reaalsus min

 

asutus min

laste1 min