Laomajanduse töötaja koolitus

Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

Õppekava nimetus:

Laomajanduse töötaja koolitus

Õppekavarühm:

Logistika

Õppe kogumaht:

221 ak tundi, millest on 170 ak tundi auditoorset tööd ja 51 ak tundi iseseisvat tööd.

Õppekava koostamise alus:

Kutsestandard: Laotöötaja, tase 4

Sihtrühm:

Isikud, kes soovivad õppida laomajandust ja töötada loa- ja/või logistakateenuseid pakutavas ettevõttes.

Õppe eesmärk:

omandada ladudes töötamiseks vajalikke kaasaegseid teadmisi ja oskusi, osaleda koolitustel ning tõsta oma kvalifikatsiooni.

Õpiväljundid:
Koolituse lõpuks õppija:

  • järgib laos töökorralduse ja ohutustehnika nõudeid;
  • oskab suhelda klientidega vastavalt klienditeeninduse üldistele standarditele;
  • oskab töötada meeskonnas;
  • oskab kasutada lao arvutiprogramme;
  • järgib oma tööga seotud õigusakte;
  • saab suhelda eesti keeles algtasemel erialastel eesmärkidel.

Õppesisu:

 LAOTÖÖ TOIMINGUD

  • Kaupade mahalaadimine ja vastuvõtmine
  • Kauba vastuvõtukontroll ja hoiukohtade paigutamine
  • Laodokumentatsioon
  • Saadetiste teiseldamine ja kaupade ladustamine
  • Saadetiste komplekteerimine, pakkimine ja väljastamine
  • Inventuur ja selle ettevalmistamine ning läbiviimine (sh kokkuvõtete tegemine)
  • Laotoimingutega seotud riskid

LADUDE JAOTUS

  • Ladude klassifikatsioon ja nende funktsioonid
  • Infovoo juhtimise põhimõtted

LAOTEHNOLOOGIAD JA SÜSTEEMID

  • Traditsioonilised tehnoloogiad (madala lao tehnoloogia, peenkaubatehnoloogia, kõrge lao tehnoloogia, virnastamine, sügavriiulid, läbivooluriiulid, mobiilsed riiulid)
  • Poolautomaatsed laosüsteemid (Mini-ja unit load süsteemid, vertikaal- ja horizontaalsüsteemid)

PAKENDID JA PAKKIMNE

  • Pakendid ja pakkematertjalid
  • Markeeringud pakenditel
  • Kaubaalused
  • Tagastuslogistika

TÕSTUKID JA LAOSEADMED

  • Teisaldamistõstukid
  • Tugiratastõstukid
  • Komplekteerimistõstukid
  • Vastukaaltõstukid
  • Laaadimisslüüsid ja sillad

TÖÖ INFOSÜSTEEMIS

  • Laotarkvara ülevaade
  • Dokumentide loomine ja haldamine
  • Vöötkooditehnoloogia
  • Automaatne tuvastamine

TÖÖKESKKONNAOHUTUS LAOS

  • Riskitegurid laos
  • Ohutu töötamise nõuded

LOGISTIKA ALUSED

  • Logistika mõiste, eesmärgid-ja funktsioonid
  • Tarneahela ja tarneahela juhtimise alused
  • Veokorralduse alused

KLIENDITEENINDUS JA KVALITEET LOGISTIKAS

  • Klientide ja tarnijate teenindamine kooskõlas ettevõttes sätestatud klienditeeninduse põhimõtetega
  • Telliuste käsitlemine lähtudes laotöö töökorraldusest
  • Klientide päringutele vastamine, vahendades saadetise ja kaubaga seotud informatsiooni
  • Pretensioonide ja reklamatsioonide käsitlemine ja asjakohase informatsiooni andmine

ARVUTIÕPETUS

  • Tekstide töötlemine MS Word’is
  • Tabelite vormindamine MS Excel’is
  • Kirjavahetus e-posti teel ja töö Internetis

ERIALANE EESTI KEEL

  • Erialane sõnavara tööülesannete kirjeldamisel
  • Suhtlemine kolleegide ning klientidega algtasemel

Õppemeetodid:

Rollimängud, arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö, loeng

Iseseisev töö:

Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendmiseks

Õppekeskkond:

Õppekeskkonnana mõistetakse õppijaid ümbritseva vaimse, sotsiaalse ja füüsilise keskkonna kooslust, milles õppijad arenevad ja õpivad. Sotsiaalse ja vaimse keskkonna kujunemisel osalevad nii koolitajad ja koolituskeskuse töötajad kui ka õppijad. Efeketiivseks keeleõppeks luuakse vastastikusel lugupidamisel ja üksteise seisukohtade arvestamisel põhinevad ning kokkuleppeid austavad suhted; märgatakse ja tunnustatakse kõikide õppijate pingutusi ja õpiedu; ollakse abivalmid ja toetavad.

Koolituskeskuse õppekeskkond moodustub füüsilisest keskkonnast. Õpperuumid on turvalised ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Ruumid, sisseseade ja õppevara on esteetilise väljanägemisega. Klassid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga, on olemas projektor, ekraan ja sülearvutid. Õppimiseks kasutatakse nüüdisaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatel põhinevaid õppematerjale ja vahendeid. Koolituskeskusel on õppeklassid Jõhvis, samuti kasutatakse koostööpartnerite õppeklasse Tallinnas, Narvas ja teistes Eestimaa linnades. Klassis on võimalik laudu ja toole paigutada vastavalt vajadusele, et toetada erinevate õppemeetodite kasutamist. Koolituskeskusel on olemas mobiilsed klassiarvutid. Vajadusel varustatakse iga õppija sülearvutiga. Igaks kursuseks on ette valmistatud õpimapid ja õppematerjalid. Koolituskeskus tagab igale koolitusel osalejale kohvipausi, kui kursus on pikem kui 2 tundi. Olenevalt kursusest ja vajadusest on võimalus kasutada internetiühendust. Koolitusgruppide suurused on erinevad, sõltuvalt koolituse sisust, kuid eesmärgiks on tagada individuaalne areng koolituse jooksul ning õpimotivatsiooni säilimine. Lisaks õpe toimub ka veebipõhiselt Zoom’i keskkonnas.

Õppematerjalide loend:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt saja kahekümne seitsmes (127) kontakttunnis.

Hindamismeetod. Hindamiskriteeriumid.
Test (lühi- ja valikastustega kirjalik test)

Õppija oskab …

  • järgib laos töökorralduse ja ohutustehnika nõudeid;
  • oskab suhelda klientidega vastavalt klienditeeninduse üldistele standarditele;
  • omandab laos kasutavate arvutiprogrammide kasutamise aluseid;
  • järgib oma tööga seotud õigusakte.

Kursuse läbimisel väljastatav dokument:

  • Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
  • Tõend, kui õpitulemused ei ole saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on õigus läbi viia laomajanduse- ja/või logistikaalast koolitust ja kes omab vastavat haridust ja töökogemust.

Õppekava kinnitamise aeg:

04.01.2021

Asjaajamine

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Asjaajamine

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

346 Sekretäri- ja ametnikutöö

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

16 akadeemilist tundi kontaktõpet

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Kursusele on oodatud kõik, kes soovivad omandada teadmisi dokumendihaldusest, asjaajamisest ja korrektsete dokumentide loomisest ja töötlemisest. Samuti on oodatud sekretärid, juhiabid, assistendid, büroojuhid, referendid jt, kes soovivad olemasolevaid teadmisi täiendada.

7. Õppe eesmärk: Koolituse eesmärk on asjaajamise alaste teadmiste ja oskuste omandamine, mis võimaldab täiendada end erialaselt sekretäritöös ja osaleda elukestvas õppes.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • oskab koostada eri liigist ametikirju;
  • saab ülevaade asjaajamise ja arhiveerimise korraldamisest ning haldamisest;
  • tutvub asjaajamist ja arhiveerimist reguleerivate seadustega.

9. Õppesisu:

Moodul 1. Ametlik kiri eesti keeles

  • Dokumendiplangi ülesehitus
  • Dokumendiplangi elementide vormistamine
  • E-kirja etikett
  • Väljendite korrektne kasutamine ametlikus kirjas
  • Praktiline töö. Ametikirjade koostamine (tellimused, võlanõuded, volikirjad, garantiikirjad, avaldused, tõendid, õnnitluskirjad, kaastundekirjad, koostööpakkumised, saatedokumendid)

Мoodul 2. Asjaajamine ja arhiveerimine

Asjaajamine

  • Asjaajamise korraldamise ja haldamisega seotud seadusandlus Eestis, standardid (EVS, ISO)
  • Nõudmised dokumentide ja plankide vormistamisele
  • Nõudmised kirjadele, sh elektroonsetele, ning nende vormistamisele. Standart ER EVS 882-1:2006 "Informatsioon ja dokumentatsioon. Dokumendielemendid ja vorminõuded. Osa 1: Kiri"
  • Dokumentide registreerimine ja süstematiseerimine (dokumentide loetelu, selle kinnitamine ja muutmine)
  • Asjaajamise ja dokumentide ringluse korraldamine ettevõttes
  • Praktiline töö (ametikirja, käskkirja ja protokolli koostamine)

Arhiveerimine

  • Seaduslikud aktid, mis reguleerivad arhiivi korraldamist ettevõttes
  • Dokumentide ettevalmistamine nende üleandmiseks arhiivi (loetelud, nimestikud, aktid)
  • Dokumentide säilitamise tähtaegade määramine. Dokumentide hävitamine.
  • Dokumentide üleandmine arhiivi

10. Õppemeetodid:

Loengud, arutluskaart, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö,

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

  • Kõrven, T-R. Asjaajamine. 2005. Tallinn: Tallinna Majanduskool
  • Kõrven, T-R. Dokumendihaldus. 2006. Tallinn: Külim
  • Ilves, L. Ametikirjad ja bürooetikett. 2003. Tallinn: Kirjastus Kentaur
  • Tamberg, A. Asjaajamine ja arhiivindus. I, II osa. 2002. Tallinn: Sekretar.ee
  • Informatsioon ja dokumentatsioon. Dokumendihaldus. Osa 1, Üldnõuded. 2004. Tallinn: Eesti Standardikeskus

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt kaheteistkümnes (12) kontakttunnis. Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (vestlus)
  • Hõlmab kõiki läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on eesti kui teise keele või eesti filoloogi kõrgharidus ning asjaajamise alane töökogemus.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

Väikeettevõtja

Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

Õppekava nimetus:

Väikeettevõtja

Õppekavarühm:

Majandustegevus

Õppe kogumaht:

200 akadeemilist tundi, millest 168 ak tundi on auditoorset õppetööd ja 32 ak tundi iseseisvat tööd.

Õppekava koostamise alus:

Sihtrühm:

Kursusele on oodatud kõik, kes soovivad omandada teadmisi ja pädevusi ettevõtluse valdkonnas.

Õppe eesmärk:

Õppe-eesmärgiks on omandada teadmised ja oskused ettevõtte asutamiseks ja juhtimiseks, koostada äriplaani ja teada, kuidas seda ellu rakendada.

Õpiväljundid:
Koolituse lõpuks õppija:

  • analüüsib ettevõtluse töö printsiipe ja orienteerub ärikeskkonnas;
  • kasutab ettevõtluses kehtivaid printsiipe äri loomiseks ning äri tegemiseks;
  • valmistab ette ning esitleb oma äriplaani tuginedes oma äriideele.

Õppesisu:

ETTEVÕTLUSE ALUSED

Ettevõtlus väikeettevõtluses: Eesti Vabariigi õigusaktid, äritegevuse vormid (FIE, TÜ, UÜ, OÜ, AS) ja nende valimine. Ettevõtlus ja ettevõtlikkus. Ettevõtte asutamise etapid: uue ettevõtte registreerimine Äriregistris. Ettevõtte välised faktorid ja nende mõju ettevõtte eluvõimele. Äritegevuse arendamist soodustavad organisatsioonid Eestis (EAS, Töötukassa jt)

ÄRIIDEE. ÄRIPLAAN JA SELLE KOOSTAMINE.

Äriidee ja selle eluvõime hindamine. Äriidee: selle koostamise põhimõtted, struktuur, jaotusosade vahelised seosed. Ettevõtte arendamise strateegiad: mission, nägemus, eesmärgid ja tööülesanded, makro- ja mikrokeskkond. Uue ettevõtte SWOT analüüs. Äriidee koostamine vastavalt Töötukassa poolt eraldatava ettevõtluse alustamise toetusega seotud nõudmistele

TOODANG JA TURUNDUS

Tooted ja teenused. Tööstuste tehnoloogiad ja teenindus. Ressursid. Turg ja selle areng. Sihtrühma valimine. Konkurentide taseme hindamine ja hinna põhjendamine. Müügi- ja turustamiskanalid. Toote/teenuse edendamise viisid: reklaam, turustamine. Riskide analüüs ja nende maandamise viisid

RAAMATUPIDAMISE ALUSED

Raamatupidamise süsteem Eestis. Raamatupidamise korraldamine: arved, registrid, arvestus. Finantsaruandlus ettevõttes. Maksunduse alused (käibemaks, tulumaks, sotsiaalmaks jt)

ASJAAJAMINE

Dokumendihalduse süsteem ja selle tõhustamise võimalused. Arhiviide korraldamine

FINANTSPLANEERIMINE

Finantsallikad: isiklid ja laenud. Firma tulud ja ressursid. Püsivad ja muutuvad kulud. Firma kulud ja prognoos kulude kohta kolmeks aastaks. Tulude ja bilansi prognoos. Rahavoogude korraldamine ettevõtte maksevõime suurendamiseks

TÖÖÕIGUS

Tööseadus: töösuhete korraldamine. Tööleping: mõisted, vormistamine, nõudmised, lõpetamise tingimused. Tööandja ja töötaja õigused ning kohustused. Tööalaste vaidluste lahendamine

ORGANISATSIOONI JUHTIMINE

Juhtimise protsess: korraldamine, planeerimine, motiveerimine, kontroll. Organisatsiooni struktuuride liigid ja arenguetapid. Juhi roll ja vastutus. Võim ja selle tasakaal. Juhtimisstiilid. Juhtimise protsess: informatsioooni kogumine ja töötlemine, juhtimisotsuse vastuvõtmine

TULEOHUTUSE, TÖÖOHUTUSE JA ESMAABI KORRALDAMINE ETTEVÕTTES

 Õppemeetodid:

Loengud, arutluskaart, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö,

Õppekeskkond:

Õppekeskkonnana mõistetakse õppijaid ümbritseva vaimse, sotsiaalse ja füüsilise keskkonna kooslust, milles õppijad arenevad ja õpivad. Sotsiaalse ja vaimse keskkonna kujunemisel osalevad nii koolitajad ja koolituskeskuse töötajad kui ka õppijad. Efeketiivseks keeleõppeks luuakse vastastikusel lugupidamisel ja üksteise seisukohtade arvestamisel põhinevad ning kokkuleppeid austavad suhted; märgatakse ja tunnustatakse kõikide õppijate pingutusi ja õpiedu; ollakse abivalmid ja toetavad.

Koolituskeskuse õppekeskkond moodustub füüsilisest keskkonnast. Õpperuumid on turvalised ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Ruumid, sisseseade ja õppevara on esteetilise väljanägemisega. Klassid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga, on olemas projektor, ekraan ja sülearvutid. Õppimiseks kasutatakse nüüdisaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatel põhinevaid õppematerjale ja vahendeid. Koolituskeskusel on õppeklassid Jõhvis, samuti kasutatakse koostööpartnerite õppeklasse Tallinnas, Narvas ja teistes Eestimaa linnades. Klassis on võimalik laudu ja toole paigutada vastavalt vajadusele, et toetada erinevate õppemeetodite kasutamist. Koolituskeskusel on olemas mobiilsed klassiarvutid. Vajadusel varustatakse iga õppija sülearvutiga. Igaks kursuseks on ette valmistatud õpimapid ja õppematerjalid. Koolituskeskus tagab igale koolitusel osalejale kohvipausi, kui kursus on pikem kui 2 tundi. Olenevalt kursusest ja vajadusest on võimalus kasutada internetiühendust. Koolitusgruppide suurused on erinevad, sõltuvalt koolituse sisust, kuid eesmärgiks on tagada individuaalne areng koolituse jooksul ning õpimotivatsiooni säilimine. Lisaks õpe toimub ka veebipõhiselt Zoom’i keskkonnas.

Õppematerjalide loend:

Nõuded õpingute lõpetamiseks:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt saja kahekümne kuues (126) kontakttunnis ja äriplaani koostamine.

Hindamismeetod. Hindamiskriteeriumid.
Äriplaani kaitsmine

Õppija oskab …

  • rakendada ettevõtluse toimimispõhimõtteid;
  • koostada ja esitada oma äriideel põhineva äriplaani.

Kursuse läbimisel väljastatav dokument:

  • Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
  • Tõend, kui õpitulemusi ei ole saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kes oma ärinduse või/ja juhtimise alast haridust ning kellel on olemas vastav töökogemus.

Õppekava kinnitamise aeg:

31.03.2022

Juhiabi (Erialase taseme tõstmise koolitus)

Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

 

Õppekava nimetus:

Juhiabi (Erialase taseme tõstmise koolitus)

 

Õppekavarühm:

Sekretäri- ja ametnikutöö

 

Õppe kogumaht:

94 akadeemilist tundi, millest on 70 ak tundi kontaktõpet ja 24 ak tundi iseseisvat tööd.

 

 Õppekava koostamise alus:

Kutsestandard: Juhiabi, tase 6  (Äriteeninduse ja Muu Äritegevuse Kutsenõukogu, kehtib alates 10.05.2017)

 

Sihtgrupp:

Sekretärid ja juhiabid, kes on huvitatud oma erialase taseme tõstmisest.

 

Õppe eesmärk:

Koolituse eesmärk on juhiabina töötamiseks vajalike teadmiste, oskuste ja hoiakute omandamine, mis võimaldab töötada juhiabina ning täiendada end erialaselt ja osaleda elukestvas õppes.

 

Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija

  • omandab ettevõtluse aluseid;
  • järgib oma igapäevases töös organisatsioonikultuuri;
  • suhtleb korrektselt sise- ja välisklientidega, juhindudes sekretäri/juhiabi eetikakoodeksist ja organisatsioonis kehtestatud korrast;
  • osaleb erinevate projektide kavandamisel ja läbiviimisel;
  • valmistab ette koosolekuid ja kohtumisi;
  • osaleb tööjõu tööle võtmises, aidates koostada selleks vajalikke dokumente.

 

Õppesisu

Ettevõtte tegevuse alused

  • Ettevõtlus väikeettevõttes: Eesti Vabariigi seadusandlikud alused
  • Raamatupidamise dokumentide ringluse ja maksustamise alused
  • Ettevõtte tegevuse peamised näitajad

Firma sise- ja välissuhtlus

  • Tulemusliku suhtlemise võtted
  • Kohtumiste ja ametialaste läbirääkimiste korraldamine
  • Ühiskondlike sidemete teostamine
  • Sisemised kommunikatsioonid kui eesmärkide saavutamise võtted
  • Klientidega töötamise automatiseerimise võimalused
  • Kommunikatsioonide loomise ja toetamise võtted
  • Tagasiside ja selle roll juhtimiskommunikatsioonides
  • Konstruktiivse koostöö põhimõtted: äri, ärisuhete ja isiksuse tervislikkuse säilitamine ning arendamine
  • Töötajate tüüpide iseärasused ja koostöö võtted
  • Isikliku töökuse säilitamine

Tööõiguse alused

  • Töösuhete vormistamise seadusandlikud vormid
  • Tööandja ja töötaja põhiõigused ja -kohustused
  • Tööaeg sh ületunnitöö ja selle piirangud, lühendatud tööaeg

Projektijuhtimine

  • Projektijuhtimise alused
  • Projekti planeerimine: võrkgraafik ja vastutuse matriks
  • Projekti eelarve koostamine
  • Projektitöö koordineerimine
  • Projekti lõpetamine
  • Projetijuhtimise automatiseeritud süsteemid

 

Õppemeetodid:

Rollimängud, arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö, loeng

 

Iseseisev töö:

Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendmiseks.

 

Õppekeskkond:

Õppekeskkonnana mõistetakse õppijaid ümbritseva vaimse, sotsiaalse ja füüsilise keskkonna kooslust, milles õppijad arenevad ja õpivad. Sotsiaalse ja vaimse keskkonna kujunemisel osalevad nii koolitajad ja koolituskeskuse töötajad kui ka õppijad. Efeketiivseks keeleõppeks luuakse vastastikusel lugupidamisel ja üksteise seisukohtade arvestamisel põhinevad ning kokkuleppeid austavad suhted; märgatakse ja tunnustatakse kõikide õppijate pingutusi ja õpiedu; ollakse abivalmid ja toetavad.

Koolituskeskuse õppekeskkond moodustub füüsilisest keskkonnast. Õpperuumid on turvalised ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Ruumid, sisseseade ja õppevara on esteetilise väljanägemisega. Klassid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga, on olemas projektor, ekraan ja sülearvutid. Õppimiseks kasutatakse nüüdisaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatel põhinevaid õppematerjale ja vahendeid. Koolituskeskusel on õppeklassid Jõhvis, samuti kasutatakse koostööpartnerite õppeklasse Tallinnas, Narvas ja teistes Eestimaa linnades. Klassis on võimalik laudu ja toole paigutada vastavalt vajadusele, et toetada erinevate õppemeetodite kasutamist. Koolituskeskusel on olemas mobiilsed klassiarvutid. Vajadusel varustatakse iga õppija sülearvutiga. Igaks kursuseks on ette valmistatud õpimapid ja õppematerjalid. Koolituskeskus tagab igale koolitusel osalejale kohvipausi, kui kursus on pikem kui 2 tundi. Olenevalt kursusest ja vajadusest on võimalus kasutada internetiühendust. Koolitusgruppide suurused on erinevad, sõltuvalt koolituse sisust, kuid eesmärgiks on tagada individuaalne areng koolituse jooksul ning õpimotivatsiooni säilimine. Lisaks õpe toimub ka veebipõhiselt Zoom’i keskkonnas.

 

Õppematerjalide loend:

  • Kõrven, T-R. Asjaajamine. 2005. Tallinn: Tallinna Majanduskool
  • Kõrven, T-R. Dokumendihaldus. 2006. Tallinn: Külim
  • Ilves, L. Ametikirjad ja bürooetikett. 2003. Tallinn: Kirjastus Kentaur
  • Tamberg, A. Asjaajamine ja arhiivindus. I, II osa. 2002. Tallinn: Sekretar.ee
  • Informatsioon ja dokumentatsioon. Dokumendihaldus. Osa 1, Üldnõuded. 2004. Tallinn: Eesti Standardikeskus

 

Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt viiekümne kahes (52) kontakttunnis. Lisaks tuleb sooritada lõputest suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod

Hindamiskriteeriumid

Test (suuline)

Õppija …

  • omandab ettevõtluse aluseid;
  • suhtleb korrektselt sise- ja välisklientidega;
  • osaleb erinevate projektide kavandamisel ja läbiviimisel;
  • osaleb tööjõu tööle võtmises, aidates koostada selleks vajalikke dokumente.

.

 

Kursuse läbimisel väljastatav dokument:

  • Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
  • Tõend, kui õpitulemused ei ole saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

 

Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kes omab sekretritöö alast haridust või/ja vastav töökogemus.

 

Õppekava kinnitamise aeg:

25.02.2021