Meie psühholoogilised rollid

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Meie psühholoogilised rollid

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

311 Psühholoogia

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

12 akadeemilist tundi, millest 6 on kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd.

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Isikud, kes soovivad saada ülevaade inimeste psühholooglistest rollidest Inimese Disaini süsteemi järgi.

7. Õppe eesmärk: Koolituse eesmärk on anda ülevaade inimeste psühholooglistest rollidest Inimese Disaini süsteemi järgi.Saadud teadmised ja hoiakud võimaldavad õppijal ennast täiendada ja elukestvas õppes osaleda.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • saab ülevaade inimeste rollidest Inimese Disaini süsteemi järgi;
  • oskab analüüsida Bodygraph’i;
  • saab teada, kuidas arendada suhteid eri profiilist inimestega.

9. Õppesisu:

  • Teadlik ja alateadlik meie mehhaanikas.
  • Kuidas me näeme meie rolli kaardilt?
  • Kuus esmast rolli.
  • Uurija: sisemine uurimine, ebakindlus, empaatiavõime.
  • Üksiklane: loomulikkus, projektsioon, demokraat
  • Kannataja: proovid ja vead, muutmine ja kohanemine.
  • Oportunist: mõjutamine, sõbralikkus, loobumine.
  • Ketser: universaliseerimine, projektsioon, kindral.
  • Rollimudel: administraator, optimist, rahuvalvaja.
  • Kuidas läbi saada eri profiilist inimestega?

10. Õppemeetodid:

Arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, probleemõpe, grupitöö, loeng

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

  • Koolitaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt üheksas (9) kontakttunnis ja vähemalt nelja (4) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (suuline) Hõlmab kõiki koolituse käigus läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on Inimese Disaini Rahvusvahelise Kooli (IHDS) giidi kvalifikatsiooni tõendav dokument.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

Lapse areng: Tähtsad nõuanded tervise kohta

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Lapse areng: Tähtsad nõuanded tervise kohta

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

311 Psühholoogia

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

12 akadeemilist tundi, millest 6 on kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd.

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Isikud, kes soovivad saada ülevaade lapse arengust Inimese Disaini süsteemi järgi ja selle mõjust tervisele.

7. Õppe eesmärk: Koolituse eesmärk on anda ülevaade lapse arengust Inimese Disaini süsteemi järgi ja selle mõjust tervisele.Saadud teadmised ja hoiakud võimaldavad õppijal ennast täiendada ja elukestvas õppes osaleda.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • saab ülevaade laste tervisest Inimese Disaini süsteemi seisukohalt;
  • oskab analüüsida lapse Bodygraph’i;
  • saab teada toitumise erinevatest tüüpidest ja lapse keha arengust.

9. Õppesisu:

  • Mida me saame näha teie lapse kaardil?
  • Laste haavatus ja tingitus tervise suhtes
  • Mis on oluline lapse arengus kuni 7 eluaastat?
  • Toitumise erinevad tüübid ja nende mõju aju arengule
  • Kellele on vajalikud suured portsjonid ja regulaarne toitumine täpse kellaaja järgi?
  • Kellel tuleb süüa vähem ja ebaregulaarselt?
  • Erinevate tüüpide toitumise iseärasused ja piirangud
  • Jäätis: kellele tuleb kasuks, aga kellele mitte?
  • Kas kõik saavad olla taimetoitlased?
  • Kas kõigile on kahjulik rasvane ja magus toit?
  • Lapse keha areng: kellel on vaja rohkem füüsilist koormust?
  • Kellel on vaja tegelda spordiga, kuid kellel pole vaja seda teha?
  • Kuidas toetada lapse tervislikke harjumusi ja tema režiimi vastavalt tema tüübile?
  • Loodus ja kasvatamine. Kuidas mitte kahjustada?

10. Õppemeetodid:

Arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, probleemõpe, grupitöö, loeng

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

  • Koolitaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt üheksas (9) kontakttunnis ja vähemalt nelja (4) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (suuline) Hõlmab kõiki koolituse käigus läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on Inimese Disaini Rahvusvahelise Kooli (IHDS) giidi kvalifikatsiooni tõendav dokument.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.01.2016

Lapse areng: Tähtsad momendid

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Lapse areng: Tähtsad momendid

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

311 Psühholoogia

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

12 akadeemilist tundi, millest 6 on kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd.

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Isikud, kes soovivad saada ülevaade laste kasvatamisest Inimese Disaini süsteemi seisukohalt.

7. Õppe eesmärk: Koolituse eesmärk on anda ülevaade Inimese Disaini süsteemist ja selle kasutamisest laste kasvatamisel, mille juures arvestatakse nende tõelist olemust. Saadud teadmised ja hoiakud võimaldavad õppijal ennast täiendada ja elukestvas õppes osaleda.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • saab ülevaade laste kasvatamisest Inimese Disaini süsteemi seisukohalt;
  • oskab analüüsida lapse Bodygraph’i;
  • saab teada lapse õigest toitumisest ja arengu etappidest.

9. Õppesisu:

  • Missuguseid uusi kasvatamisele lähenemise viise avab meile Inimese Disain?
  • Mida me saame lapse kaardilt näha?
  • Mis on tähtis kuni 7aastase lapse arengus?
  • Toitumise erinevad tüübid ja nende mõju aju arengule
  • Loodus ja kasvatamine. Kuidas mitte kahju tekitada?
  • Energeetilised ja mitte-energeetilised lapsed
  • Lapse areng vastavalt tema tüübile

10. Õppemeetodid:

Arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, probleemõpe, grupitöö, loeng

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

12. Õppematerjalide loend:

  • Koolitaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt üheksas (9) kontakttunnis ja vähemalt nelja (4) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (suuline) Hõlmab kõiki koolituse käigus läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on Inimese Disaini Rahvusvahelise Kooli (IHDS) giidi kvalifikatsiooni tõendav dokument.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.01.2016

Kuidas me astume suhtesse

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Kuidas me astume suhtesse

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

311 Psühholoogia

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

12 akadeemilist tundi, millest 6 on kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd.

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Isikud, kes soovivad saada ülevaade inimeste vaheliste suhete tekkimisest ja arendamisest.

7. Õppe eesmärk: Koolituse eesmärk on anda ülevaade inimeste vaheliste suhete süsteemist. Saadud teadmised võimaldavad õppijal ennast täiendada ja elukestvas õppes osaleda.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • saab ülevaade inimese unikaalsuse potentsiaalist;
  • oskab analüüsida suhteid, nende tekkimise ja arendamise iseärasusi.

9. Õppesisu:

  • Meie unikaalsuse potentsiaal.
  • Kas meile on vajalikud suhted või mitte?
  • Miks me astume suhtesse?
  • Mis tõmbab meid teise inimese ligi?
  • Kuidas tekib paar?
  • Kaks viisi, kuidas astuda suhtesse.
  • Missugused partnerlussuhted muutuvad põrguks?
  • Miks mõnede inimestega on rakse läbi saada?
  • Mis jõud ei anna abieluinimestele lahku minna?
  • Ostuste vastuvõtmise strateegiad ja suhtesse astumise hetk
  • Elutarkus, mida me saame suhetest.
  • Kuidas vastastikune arusaamine ja lugupidamine aitavad teha teie elust põnevat reisi?

10. Õppemeetodid:

Arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, probleemõpe, grupitöö, loeng

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

  • Koolitaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt üheksas (9) kontakttunnis ja vähemalt nelja (4) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (suuline) Hõlmab kõiki koolituse käigus läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on Inimese Disaini Rahvusvahelise Kooli (IHDS) giidi kvalifikatsiooni tõendav dokument.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.01.2016